söndag 6 september 2009

Markiser

Tack för alla kommentarer om rosmarinen, tycker själv att det blev väldigt fint! :) Idag har vi fixat ute hela dagen, jag har målat vindskivor och J har fixat med överliggare till staketet och sågat till bitar till läväggen. Min eftermiddag och kväll har gått åt till att klippa fyra av våra träd som var i stort behov av detta, J har jobbat på med saker till altanen. Jag har kommit på en liten vinst till mitt ettårsjubileum, tävlingen kommer imorgon. :) Fick hem några tygprover på posten till markiser, trodde alla var olika gråtoner, så fel det kan bli. :) Svårt att se på en liten liten ruta! Ha en skön kväll - kram E

3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Det blir snyggt! Är det den nedre ni valt?
Susanne

Grodmamman sa...

Smart att välja enfärgade markiser. Här valde vi randiga och det har jag ångrat många gånger, men men. Nästa gång blir det enfärgade!:)
Ha en bra vecka!
Kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad ni sliter du o maken:)

Snygga markistyger, vilket av dem blir det?

Kul med tävling, är gärna med!

Ha en bra dag,

Kramis Jenny