söndag 28 februari 2010

Svar på frågor

♥ Söndag kväll! Vi har fixat i nya badrummet (gamla köket) idag och jag hann städa lite i förmiddags. Har fått två frågor, en fråga om min stjärna på väggen bredvid altandörren, den har jag köpt på mitt gamla jobb (blomsteraffären) och sprayat vit. Inget speciellt märke, vet inget om återförsäljare tyvärr. Den andra frågan är om vårt golv. Det är av märket Gapro 25X158 och så har vi målat det med Nordsjö Epolan, glans 80. (Köksbordet är också målat med samma färg.) Passade på att ta några bilder i köket idag när det var ljust. Ha en bra vecka - Kram E ♥




2 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Ni har så himla fint ju:) Jo ett badrumsskåp jag sett hos Weronica på en mammas dag är det vita Liatorp från Ikea, det är jag sugen på, har ritat in det och det ska få plats:) Under handfatwete vet jag inte, vi har vedum och vi är jättenöjda med dom så det blir nog något sådant:) Ha en underbar dag! Stor kram Mia

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad fint ni har det, golvet gillar jag jättemycket:)

Visst är det härligt med gosiga små kattpojkar, jag är så glad att jag skaffade katt igen:)

Hälsa Ville från Gösta;)

Ha en toppenvecka!

kraam Jenny