torsdag 15 april 2010

Välkommen

♥ Idag blir det en lugn dag, jag är hemma och kurerar mig! Sitter i sängen och tittar runt bland alla fina bloggar, otroligt vad inspiration man får här! Pysslade ihop en välkommenskylt till hallen i helgen, men jag måste köpa en smalare penna att texta med. (Js tjocka permanenta byggpenna användes, textade på fri hand.) Visar också golvet till badrummet som jag var och hämtade i måndag. Provade att lägga några rutor på köksgolvet för att se hur det blir. :) Det andra kaklet och mosaiken har inte kommit än, någon strejk bland lastbilschaufförerna i Spanien - skynda, skynda! Imorgon är det fredag igen! Kram E ♥


13 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Fullerö Handel har jag aldrig varit in på...fast jag passerat många gånger. Så fina saker du köpt där! Snygga klinkers till badrummet.

Kram Helena

Signe 1 sa...

Men vad duktig du är på att texta, jag är verkligen imponerad vännen!!:-) Kanske skulle pröva, man kan ju göra mycket själv, bara man har förmågan, hihi..

Krya på dig vännen!

Stora kramen Sofia

Ida sa...

Snyggt textat, jag håller på med ett liknande projekt, men det blir nog att skissa lite i blyerts innan jag går loss ;)
Kram Ida

Kamomilla sa...

Den skylten blev superfin!!

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vad duktig du är på att texta! Hoppas du kryar på dig.

Jenny sa...

Vad duktig du är på att texta, verkligen!!
Badrummet kommer säkert bli snyggt, du har ju så bra smak, golvet är så fint!
Kram Jenny

Grodmamman sa...

Vad du är duktig på att texta! Gillade din skylt!:)
Tråkigt när man får vänta extra länge på saker man måste ha för att komma vidare. Jag bävar för att sådant ska hända när vi ska göra om i köket.
Kram

Tigris Predikantan sa...

Vad fint du textar!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilken fin skylt du textat!

Snyggt golv ni valt!

Ha en trevlig helg:)

Kraam Jenny

Mycket annat & lite betong sa...

Vad fint du textar och på fri hand också!
Golvet ser jättefint ut. Kul när det kommer på plats.

Trevlig helg!
Agneta

Malin sa...

Verkligen snyggt textat :) hade ju inte sett så vackert ut om jag hade gjort det :D haha

Ha en underbar helg

Kram Malin

Sandra | Inspirera Mera sa...

Svar: Åh smultronstället lät hur mysigt som helst. Dit kommer jag absolut att fara. Tack att du tog dig tid och tog reda på namnet!

Victoria sa...

Vad fint det blir!
Kommer förbi snart!!!
Kram Victoria