lördag 4 juni 2011

Bodbygge

★ Här är det långt mellan inläggen, anledningen - kameran har varit försvunnen och jag har letat överallt! Så kom jag på att det kom en liten regnskur när vi gjorde golvet till nya boden och jag la in den i skydd - mycket riktigt, där låg den! Ser ut som om bygget med boden gått i raketfart! En bild med halvfärdigt golv och i nästa sekund - målad framsida, som på tv! Egentligen har det tagit en vecka... Idag ska takplåten på är det tänkt, byggledaren Ville övervakar att allt går rätt till. Ha en skön helg - Kram E





3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Hos mig duggar inte inläggen tätt heller och jag kan inte skylla på att kameran varit borta!;)
Fin boden blir! Är det en förrådsbod eller ska ni ha den till gäststuga?
Kram

mammaxtre sa...

Som på tv låter underbart :-)

Mycket annat & lite betong sa...

Skönt med en byggledare! En vecka är snabbt tycker jag. Hos oss går allt i snigelfart.

Trevlig helg!
Agneta