fredag 7 september 2012

Lite nytt

★ Lite nytt i vardagsrummet har det blivit, nya blommor i fönstret och ljuslyktor på öppna spisen. Jag har sett att det är många som vill fixa och dona inne nu när hösten står för dörren. Brukar du förändra hemmet efter årstiderna? Själv är jag ingen person som byter färger efter årstid (lite rött till jul såklart) men på hösten tänder jag gärna massor av ljus och så vill jag gosa in mig i en skön filt i soffan framför brasan. Trevlig helg! Kram 

Vita brudorkidéer - phalaenopsis
(Ljushus Walther&Co, Vit filt med bollfrans från House Doctor, Filt med stjärnor från GANT, lampa från IKEA)
Ljuslyktor från Miljögården

4 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Deilig med høst, tente lys og pledd! Her er alle tellysene klare, samt noen nye puter og planter:) god helg!

Grodmamman sa...

Jag ändrar inte mycket heller beroende av årstid. Naturligtvis lite till julen, men inte annars. Ska dock försöka få fram lite fler ljuslyktor och ljusbrickor framöver.
Kram

Smultron på ett strå sa...

Härligt med höst, byter inte färger men förnyar gärna med filtar och ljuslyktor! //kram maria

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Många ljuslyktor och ljus nu till hösten så klart.
Annars gillar jag att byta färg på gardiner och kuddar efter årstid. Pasteller till våren och sommaren och lite mörkare till hösten och vintern.

Ha en skön helg!

Kram Caroline