tisdag 4 december 2012

Mer pynt!

★ Det blir nästan inte riktigt ljust på dagarna nu, tur att vi fått vit och fin snö! Banden har jag köpt på en blomsteraffär i Gävle, med God Jul på finns hos bla Panduro, tycker att det är fint att pynta liknande överallt. Till hallen köpte jag en liten gran och här har jag valt zinkstjärnor, samma band och en skylt med "God Jul" från förra året. 



★ Har köpt en till liten flätad stjärna till sideboardet i hallen (Från Hedvigs) som jag sprayat vit, har stor och mellan sedan några år tillbaka, de är så fina! Ha en bra dag! Kram E 

2 kommentarer:

Dagdrömmar och verklighet sa...

Vilken söt gran! =) Stjärnan var också fin, bra inredningsdetalj för den passar ju överallt året om!

Kram från Malin

Fynda och Fixa sa...

Riktigt fint! Precis "lagom" med pynt. Allt behöver inte vara rött för att det ska bli julstämning.

Ska försöka mig på att göra en sån där stjärna i inlägget tidigare att hänga i uterummet.

Snygg och enkel (hoppas jag) :)