söndag 15 mars 2009

Avundsjuk?

Idag har vi rivit! Efter mitt förra inlägg har det hänt en hel del, den här gången i hallen. :) Vi har rivit och burit ut massor! Igår var vi med ett helt lass till återvinningen, med gamla köket och idag har vi fyllt en hel släpkärra till från hallen. Se och njut! Känner hur avundsjuka ni blir på hur man kan ha en såå fin hall! ;) Vi har haft besök av M och sedan kom P och A förbi på en snabbvisit - trevligt! Jag hade gjort Leilas chokladbollar. Ha en skön kväll, nu väntar hemmagjord pizza och film. Kram E


Ner till källaren och upp till övervåningen.



Under panelen fanns dessa två bilder.

Bärhjälp - någon?

9 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Oj, oj, oj...vad ni har jobbat på!!! Jag har varit precis där ni är. Det blev jättefint när det blev klart = ), något att trösta dig med. Visst känns det att man lever när man har det så där fint...= ). Både spännande och jobbigt

Kram L-L

Stjärnor & Champagne sa...

Men det kommer ju säkert att bli så fint.Men jag förstår hur du känner det just nu.

Kramkram Anne

Grodmamman sa...

Jösses vad ni har rivit! Ska det bli ny trappa sedan också?
Kram

In my house sa...

ÅÅåååååååååååååååååååå guuuud va kul att riva,,,,, saker överallt och man bara få gräva å gotta sig:) ska bli spännande å se hur de blir,,,, hoppas på nåt superkul =) fniss......

Jobba på ett å två

Kram j

Signe 1 sa...

Ni har lite att stå i men det kommer bli superfint när allt är klart, det är jag övertygad om! Blev inspirerad av dig o att jag vann igår så idag har jag 'vågat' mig på en egen tävling. Hjälp!;-)Ha en fin kväll, Kram Sofia

Victoria sa...

Ja, ingen kan beskylla er för att lata er i alla fall! Jag kan inte denna helg men hur ser det ut för dig den 28:e, ska vi åka till Skärplinge?
Kram Victoria

Fröken Fräken sa...

Ja, det var ju lite att pyssla med! Men det kan vara kul att få riva och hugga i riktigt rejält emellanåt. Och så kan man ju hitta ett och annat spännande under alla lager. Här hade jag tänkt pyssla vidare, men så fick jag två inredningstidningar med posten idag, så det blir nog soffan istället! ;-)

Anonym sa...

Ojoj vad ni grejar, ni är så duktiga. Håller förhållandet vid liv i den röran. Det är ett prov om något. Då vet vi min vän - att ni kommer vara tillsammans för eeeeevigt. Hihih Puss och kram på dig bompis från malin

Lotta sa...

Hoppsan här var det rejäla tag. det kan vara lite jobbigt när man står där mitt i röran, men sedan blir det fint, vet av egen erfarenhet...
Trevlig blogg du har , hittade dig i dag, kommer att kika in igen...
Lycka till med removeringen
Önskar dig en fortstt trevlig vecka Lotta!