fredag 27 mars 2009

Trevlig helg!

Nu trodde ju jag att jag skulle få visa er några bilder på hur vår trappa ser ut just nu och lite annat smått och gott, men precis när jag tagit bilderna och är på väg upp för att hämta kortläsaren kommer jag på att jag inte kan gå upp, det finns ingen trappa! J har tagit bort nästan alla steg, för att det ska bli lättare att slipa den - Typiskt! :) Första dagen i den nya staden i norr gick väldigt bra! Pirrigt och nervös såklart men kursen verkar riktigt bra och lärarna är trevliga och kunniga inom sitt ämne. Mest praktiskt arbete blir det - jätteroligt! Idag ska jag en sväng till IKEA och köpa ett nytt täcke till nya bostaden, en promenad i solen och så känner jag för att baka morotskaka. :) Ha en skön dag - Kram E ♥

4 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vad härligt att det var bra på kursen. Skönt att bona in sig också. Det är så kul att kolla in olika IKEA, de ställer ut på olika sätt och alltid kan man få någon inspiration.

Ha det bra!
Kram L-L

Anonym sa...

hejsan
kikar bara in för att önska dej trevlig helg...
hoppas du får en kul IKEA dag
kram lolla

Grodmamman sa...

Kul med IKEA!
Vad är det för kurs du läser?
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Vad bra att kursen känns bra för dig. Åh vad synd Ewa att du inte var i LKPG. Hm ja det är ju inte lätt att gå uppför trappan när man inte har någon, hihi.Ha en riktigt trevlig kväll.

Krakram Anne