måndag 11 maj 2009

Guckuskor







11 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Den där blir väldigt spännande att se när den blir färdig. Låter som att du har det bra.

Stor kram Anne

Victoria sa...

Tänk vilken trevlig tradition ni har att ge fröken i skolan en guckusko! Jag hade turen att få en av din systerdotter för några år sedan, en speciell present som man inte glömmer!

Jenny sa...

Hej Ewa!
vad roligt att se dina alster!

Guckusko är en jättefin blomma:)

Ha en sköön tisdag,
kram Jenny

homebylina sa...

Luffarslöjd! Vad kul det skulle jag oxå vilja lära mig =)Lycka till med hantverket denna vecka! Kram Lina

VITA NYANSER sa...

Vilken rolig kurs du verkar gå. så mycket kul. Jag älskar att hålla på med ståltråd. Ha en skön vecka!
Kram l-l

Signe 1 sa...

Jag är så imponerad av dig Eva! Du verkar vara så kreativ och duktig och det är så kul att se dina alster:-) Hoppas du får en fin vecka. Kramis Sofia

Mamma med ambitioner sa...

Vilken härlig blogg du har. Jag tittar gärna in igen, du skriver så trevligt.

Grodmamman sa...

Låter som en himla rolig kurs! Här har vi avslutat vår Reggio Emilia-kurs idag och det känns såååå skönt!:)
Så du har egna guckusko i trädgården?!? De är ju så fina!
Kram

Cicci sa...

Spännade att se vad du får till med allt du har för händer.
Kramiz

lolla sa...

hejsan
vad kul med luffarslöjd,det blir ju så fina saker.
Hoppas su visar lite av det du gör....
kram lolla

Fröken Fräken sa...

Metallslöjd skulle jag vilja bli bättre på! Har försökt bängla med tråd och tänger, men det blir inte bra. Enda som funkade var när jag böjde till ord.

Oja, det är toppenkul när man kan göra riktigt bra loppisfynd. Börjar tycka att det är bra mycket roligare med det än att köpa nytt..