fredag 31 juli 2009

Beslutsångest!

♥ Vi har haft lite otur. 82 av våra lärkbrädor var ohyvlade (ca 400 lmp) vi hade dem väl inpackade tills dess att vi skulle använda dem. När vi öppnar paketet kan vi bara använda en liiite del och självklart har bygghandeln semesterstänt i två veckor, men de öppnar på måndag igen. Så vi står här med en halv - halv ofärdig trall. Men inte rullar vi tummarna för det! :) Har massor att fixa med istället. Stolparna är målade och på plats och staketet är grundat. Idag var vi till en stad i närheten och köpte tre fina gamla sprojsade fönster som vi hittat på blocket. De ska sitta i en skyddande vägg på altanen är det tänkt. 

8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Tråkigt med lärken. Ska bli spännande att se hur ni ska göra med de gamla fönstren!
Min första känsla när jag såg tygerna till stolarna var att jag skulle valt det smalrandiga!:)
Kram

Michael Håkansson sa...

Smala ränderna tycker både jag och mamma :)

homebylina sa...

Smalrandigt, helt klart tycker jag =)Lycka till! Kram Lina

Cicci sa...

Så typiskt. Inte skoj.
Jag skulle köra på de smala ränderna.
Kramiz

Victoria sa...

Jag tänkte spontant de breda ränderna men majoriteten här verkar tycka de smala...
Spelar absolut ingen roll tycker jag!
Otur med brädorna!
Vi hörs!
Kram Victoria

Anonym sa...

Trist med brädorna.
Skulle välja de smalrandiga.
kram kram

lolla sa...

otur du hade med trallvirket...men nu fick ni lite annat gjort emmellan det är ju bra.
Jag tyckte båda tygerna var snygga men skulle nog själv valt det smalrandiga...
ha det gott lolla

Anonym sa...

Spontant så skulle jag ta det bredrandiga. Har en lite mer grafisk och modern känsla, fast tillräckligt gammeldags för att passa stolen...
Men det är ju bara jag det...

MVh Malin