fredag 10 juli 2009

Regn?


Bilderna är lånade från hm.

I helgen är det ledigt från arbetet på Vändan! Hoppas att det blir bättre väder! Gävle hade mest nederbörd i hela landet igår, i Europa för den delen sa de på nyheterna, så allt regn för juli borde ha kommit ner, eller hur? Vi ska gjuta plintar till altanen och fixa med det hela helgen. På lördag är det grillfest/poolparty hos T och A. (+11 grader igår - brrr) :) Men det ska bli mysigt att träffa alla efter Greklandsresan. Måste visa var jag har handlat på rean! Två dukar och ett jättefint bäddset blev det! Trevlig fredag och helg - Kram E

11 kommentarer:

Signe 1 sa...

Fina saker du shoppat:-)Ja sommaren har tagit adjö för ett tag verkar det som, hihi. Men man får göra det bästa av situationen och poolparty låter ju inte helt fel:-). Själv blir det lite tjejfest ikväll, ska bli skoj!! Ha det bäst, stora kramen Sofia

Grodmamman sa...

Fina saker du köpt på rean!:)
Hoppas också på bättre väder i helgen, är så trött på allt regnande nu!
Kram

Fröken Fräken sa...

Oj, är det rea på HM:s hemmasortiment? Det måste jag ju ta och kika på!! Hoppas att ni får en trevlig kväll och att vädrets makter är på er sida. Här har det faktiskt varit riktigt fint väder, man har nästan glömt bort hur det är när solen skiner!!

homebylina sa...

Ja, visst har hm fina saker för hemmet, har själv duken fast med blå rand =)Ha en bra helg! Kram Lina

Cicci sa...

Jag läser här minsann att ni fuskade och inte pysslade. Jag skulle ha hotat med att komma och smitta er. ;0D
Saknade er!
Kramiz

VITA NYANSER sa...

Vilka fina bilder! Ja, fy vad det har regnat! Nu har vi fått fint i förrådet då det har varit busväder, hoppas solen skiner snart, för nu är vi klara = )!!!

Rea ja, just det, kanske man skulle ta sig ut någon dag. Imorgon blir det megaloppis här i stan, det blir en vända dit och hoppas på fynd = )!

Ha en skön helg!
Kram L-L

lolla sa...

hejsan
så fint du handlat,frächt bäddset.
Ja nog har det regnat häromkring allt,jag bor ca 15 mil norr om Gävle och kallt som attan...
ha det gott lolla

Stjärnor & Champagne sa...

Ja fy vad trist väder...Duken köpte jag på landet på rean också. Dom är så fina. Hoppas att ni had ekul.

Kram Anne

VITA NYANSER sa...

Hej!

Jag var nog otydlig i min kommentar. Jag bor i sandviken och det var här det var Megaloppis. Jag var mycket förvantansfull, bara ordet Megaloppis.... men gick därifrån tomhänt!!! Det var mycket folk och många bord, men bara sånt som folk rensat ut från sina lådor och förråd hemma, ingenting att ha. Ebba hittade en rosa jättefin väska och Wilma fick Suneböcker, men jag...ingenting.... Så tacka vet jag små loppisar. Såg att Annette i Ett Hus i Vitt hade fyndat. De hade loppis i Sälgsjön, där skulle man ha varit = ).

Lilla Freja som vi har passat är din gamla kollega A-C:s (min systers) lilla tjej, de kommer snart förbi hos oss igen.

Ha en skön helg!
Kram l-l

Bella sa...

Vilka fina saker du köpt!!!

Hoppas du har haft en bra helg och att vädret visat sig från en bättre sida än det gjort här på Västkusten där regnet stått som spön i backen!

Kram Bella

Stjärnor & Champagne sa...

Pssst jag har gjort tavlan själv och fler. Det är enkelt....Jag blev ganska nöjd med rummet idag men som sagt golvet behöver målas om igen.

Kram Anne