torsdag 27 maj 2010

Carl Larsson

♥ Den här veckan har det varit otroligt mycket, alltså inga inlägg. Den började med en rolig och givande resa med niorna till Sundborn och Carl Larsson gården i måndags, underbart ställe! Sedan middag här hemma med arbetskamraterna på tisdag, betygsättning och planering inför de sista veckorna innan sommarlov. Vi hade hjälp av pappa att få upp altantaket i måndags och så är badrummet snart helt klart - äntligen. Imorgon är det fredag igen och jag vill önska en trevlig helg! Kram E ♥





4 kommentarer:

Grodmamman sa...

Visst är det mycket nu?!?:) Här har veckan varit full med aktiviteter också plus att vi renoverar köket, så idag är jag trött! Ska bli så skönt med fredag, men det blir ingen lugn helg här inte. Imorgon ska jag ut och äta med min kära kusin och sedan spelar båda barnen klassfotboll i helgen och vi är klassföräldrar i dotterns klass. Kanske blir semester att gå till jobbet på måndag!:)
Kram

Joyforhome sa...

ja ojdå här har det hänt mycket :) skönt att det snart är helg så man kan slappa lite :D det har man ju förtjänat

ha en underbar kväll

Kram Malin

J sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
J sa...

Hej!

Jag är en van "inredningsbloggspejlare" om jag får säga det själv! ;)
Jag besöker massor av inredningsbloggar, men din har jag helt missat!
Vilken underbar blogg! Jag blev helt såld på er kolonistuga också!
Jag länkar till dig från mig om det är ok!

Trevlig helg!