tisdag 4 maj 2010

Färdiga!

♥ Sent i söndags kväll blev vi färdiga med golvläggningen i hela hallen och vardagsrummet! Gissa om det känns skönt att ha ett riktigt golv att gå på! Nu ska det kvistlackas och målas. Idag kom resten av alla fönster som vi beställt till huset, fjorton stycken - det känns som om många bitar håller på att falla på plats när det gäller renoveringen. :) Nytt fönster till badrummet och de tre höga till vardagsrummet bland annat - spännande! Har glömt att visa den underbara mattan som jag fick av min kära maken i födelsedagspresent, från Nyblom & Kollén och den söta bellisen i trådkruka från syster med familj. Ha en bra vecka - Kram E ♥



11 kommentarer:

Signe 1 sa...

Hej! Ja herregud vad ni kämpar och har kommit långt med er renovering, jag är så imponerad ska jag säga dig!! Och vilka fina saker du har fått, mattan var bedårande söt!:-) Ha en fin kväll vännen!

Kramkram Sofia

Tigris Predikantan sa...

Det måste kännas skönt!
:)

MITT VITA HUS sa...

Åh bellisar är så vackra:)

Vad duktiga ni är med renoveringen och allt fint ni åstakommer i ert hem:) Bra jobbat!

Ha en fin kväll, stor kram

Mycket annat & lite betong sa...

Det blir jättesnyggt!
Om du har tid och vill så har du en award att hämta hos mig.

Hälsningar Agneta

Kamomilla sa...

Vad roligt när det går framåt med stora kliv!

Grodmamman sa...

Fattar inte att ni orkar hålla på hela tiden!:) Jag bävar för vår köksrenovering och då renoverar vi ju inte jämt!:)
Fin matta!
Kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad skönt att golvet är färdiglagt nu! Vad flitiga ni är:)

Jättefin matta, nått liknande skulle jag vilja ha till hallen på vår övervåning.

Ha det bra!

Kram Jenny

Jenny sa...

Vad duktiga ni är, vad ni kämpar, men det kommer bli så fint!!
Blomman/krukan/mattan, så fina de med!!
Kram Jenny A

VITA NYANSER sa...

Så härligt! Det ser sååå fint ut! Vilket fint hem ni får och naturligtvis redan har!!!

Kram L-L

Karin sa...

Bra Jobbat!
Härligt!

Malin sa...

Ja oj vad ni kämpar och långt har ni kommit :) ni har jobbat så hårt. Skönt att få så mycket gjort

Kram malin