måndag 20 december 2010

Julvecka! Jag var till HC idag, har haft ont när jag andas i några dagar och ville kolla upp vad det, har lungsäcksinflammation, men jag mår bra. Måste ta det lite lugnt och äta lite inflammationshämmande i några dagar. Köpte ett fint överkast/kvilt från Lexington i helgen, men när den kom på plats så såg man inte de små söta stjärnorna som jag först fastnade för, utan den ser mest skrynklig ut. Jag tror att det får bli en annan, liknande kvilt, jag letar vidare... (Tips?) Ha en bra vecka! Kram E ★





8 kommentarer:

mammaxtre sa...

Så smakfullt!

Vita Lyckan sa...

Tänkte fråga dig... er soffa är himla snygg! Vi skall (äntligen!!!!!)sätta fart och renovera vardagsrummet som stått tomt i över ett år.

Jag toksurfar runt på snygga möbler att fylla rummet med så att jag är väl förberedd när sambon är klar.

Tror att den soffan ni har skulle vara alldeles perfekt! Är ni nöjda med kvaliet och komfort?

Har du lust att dela med dig av vad det är för märke och inköpsställe? Misstänker att det är Coffee från MIO, men är lite osäker?

Jenny sa...

Hej Ewa!
Vad snyggt du har det!

Hoppas du kryar på dig från inflammationen nu när du fått medicin.

Du får ha en riktigt GOD JUL!

Kraam Jenny

alegni sa...

kanonfina textilier, tycker jag!
hoppas ni får en riktigt god jul!
kram
ingela

alegni sa...

ja, och krya på dig!

Ett hus i vitt sa...

Hej vännen! Pläden finns kvar :-). KOm gärna förbi, jag har inte öppet men det är bara att slå en pling före o kolla så att vi är hemma så öppnar jag.

Hoppas att du mår bättre nu!

Kram, Anette

Grodmamman sa...

Krya på dig!
Ni har det jätte fint i vardagsrummet!
Kram

Unknown sa...

Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem