fredag 17 december 2010

Nisse

★ Jag har precis kommit hem från en julklappsrunda och har inhandlat de sista klapparna - känns skönt att allt är fixat! (En sak kvar till J) Har även spanat in några saker åt mig själv som skulle passa fint här hemma, bland annat ett underbart överkast/quilt från Hemtex till soffan och fina kuddar med volang från Julias. Har klickat hem några saker åt mig själv idag för en liten del av pengarna jag fick från julmarknaden och alla kransar jag sålt efter det. Bland annat en fin mjölkkanna och en liten nisse. Några småsaker från favoritmärket Walther & Co slank också med. Vill önska er en trevlig fredag! Kram E ★

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Jag tänkte köpa en julklapp till mig själv imorgon!:) Är helt övertygad om att jag inte skulle få denna julklapp annars!;)
Annars är jag klar med julklapparna sedan några dagar, men alla är inte inslagna än.
Kram

fialka012 sa...

Hezké...

Kamomilla sa...

Vilken sötisnisse! :) Den var du värd:)