fredag 13 februari 2009

Solo i helgen

♥ Jag är solo heeela helgen, J åkte till Skåne i morse på grabbhelg. Jag kom hem från jobbet tidigt idag och ljuset flödade in i köket - härligt! Hemmet har hamnat lite på efterkälken i veckan så jag började städa, dammtorka och tvätta på en gång, skönt att göra det idag, så är helgen fri till vila och pyssel! :) Tittade runt lite på internet och hittade flera saker hos Nordhjem som måste föras på önskelistan. Vill önska en riktigt trevlig helg och såklart en mysig alla hjärtans dag! Kram Ewa ♥







(Bilderna är från Nordhjems hemsida)

3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Åh, trådkorgar!! Så fina!
Det är snudd på singelhelg här med med herr Fräken som är iväg och jobbar och bara dyker upp på senkvällen. Men jag måste säga att jag tycker att det är lite skönt att få vara själv och greja :-)

IKT i min vardag sa...

Snygga saker Nordhjem har. Undrar vad de tar i frakt...

Ha en lugn och skön helg.

Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Underbara bilder...Kram Anne