söndag 19 april 2009

Snödroppar





♥ Idag är det pack, städ, tvätt, laga mat och fix dag! Jag åker tillbaka norrut om en timme och har en hel del att fixa! De senaste dagarna har spenderas utomhus och det syns här inne... :) J jobbar - tråkigt, så jag får skjuts av mamma och bror till tåget. Har hunnit vara ut en snabbis idag (men det är kallt) när jag hängde tvätt och som jag har längtat efter dessa snödroppar! Härligt med vår! Det är väl klart att jag ska visa vad jag gör i ull, tar med mig kameran den här gången, ha en bra vecka - Kram E ♥


6 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Ha det jättebra norröver! Kul att du ska visa vad du gör i ull, är så nyfiken och behöver ju inspirationen. Snödroppar är så fina, såg själv några i gräsmattan här oxå. Äntligen får vi oxå lite vårblommor.

Kram l-l

HWITA DRÖMMAR sa...

Roligt att arbeta med ull, ska bli skoj att se vad du gör. Hoppas resan går bra norrut! Kikar in i veckan! Kram M

Grodmamman sa...

Har aldrig testat att göra något i ull. Ska bli kul att se vad du får till!:)
Ha en bra vecka norröver!
Kram

homebylina sa...

Visst är det härligt med vår och sol, men än känns det inte som om värmen har kommit. Undrar vad du ska göra i ull....ullhjärta kanske... =) Ha det gott! Kram Lina

Signe 1 sa...

Ha en bra vecka i norr! Spännande o se vad du gör i ull, *ler*. Må gott, Kram Sofia

Stjärnor & Champagne sa...

Ha en bra vecka däruppe...Spännande att se vad det blir...

Kram Anne