onsdag 1 april 2009

Vilket vårväder



♥ Vilken härlig vårdag det har varit här uppe i norr idag! Solen skiner och snön smälter - underbart, välkommen april. Jag fick ett mail av mamma i morse och snödropparna har tittat fram där hemma. J:s pappa P fyller 60 år idag och firar detta i Thailand, men de kommer hem tidigt på fredag morgon och på lördag blir det överraskning! :) Den här veckan har vi i uppgift att göra minst tre tuppar/hönor i olika tekniker, det kommer bilder på mina kreationer när jag kommer hem, tog inte kameran med mig - typiskt! :) Nu ska jag ta en till promenad i det sköna vädret! Ha en bra kväll, kram E ♥

6 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Tänk så långt ni kommit - vi har fortfarande massor med snö.


Kram Maud

Signe 1 sa...

Hr har det också varit fantastiskt vårväder idag!! Man blir så glad o allt blir så mkt lättare:-). Ha det gott, KRAM.

sand mellan tårna sa...

Även här är det fantastiskt vårväder..... äntligen!

Kram Linda

Grodmamman sa...

Här har vi också haft underbart vårväder idag! Då är man glad över att ha ett yrke där man får vara ute hela dagarna om man vill!:)
Vad är det för kurs du går!
Kram

EN INREDOHOLIC sa...

Ja det är ju bara såååå underbart!!
Kram Jannice

Jenny sa...

Hej Ewa!
Visst är det härligt i vårsolen!!
Själv håller jag på att fixa och plantera i mina utekrukor, jättemysigt:)

Ha en bra dag och hälsa Ivar, hihi!

Kram Jenny