torsdag 4 december 2008

Kökstankar


♥ Måste börja med att berätta att igår grundade vi golvet! Det kommer bli SÅ bra! (Kanske svårt att se på den mörka bilden!) Hade en tolvtimmarsdag på jobbet idag, (mjukstart!) som tur var med en liten paus mellan lektioner och AP-möte på kvällen. Hann ut en snabbis till köpis och var in på IKEA för att spana på lite köksdetaljer. Imorgon åker vi till Kungens kurva och Stockholm för att titta på vitvaror (Miele) och få inspiration till helgen, då köksmonteringen startar! Fyndade ett par byxor och ett jättefint nattlinne - blått med vita stjärnor (som jag sitter och myser i nu!) och lite färg, den ska jag ha till ett av mina kommande projekt. :) ♥



♥ Det blev inte en, inte två utan sex små tyggrisar! Några väntar fortfarande på stoppning... Valde tyger som jag hade hemma, alla från IKEA. Få se om grisarna hittar nya hem eller om de får bo kvar här med oss! :) Imorgon är det fredag igen och vips så är även vecka 49 snart ett minne blott, trevlig helg! Kram E ♥

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina grisar, gör inget om nån skulle smita till Ytterharnäs.
Kör försiktigt till Stockholm imorgon. Kram och godnatt Mamma

Graadskan sa...

Så fina grisarna blev!
Är väldigt sugen på att sy, men orkar aldrig dra fram symaskinen...
Kanske gör det till helgen nu ändå?

Siffrorna som jag satt på blockljusen köpte jag i Danmark för några år sedan. Såg precis likadana i Helsingör i år, men har inte sett dem i Sverige. Men kollar du runt hos alla nätbutiker så hittar du dem säkert! Lycka till!

Kram Camilla

Ett hus i vitt sa...

Hej! Åh vad spännande med köket, verkligen jättekul!! Och grisarna var ju jättesöta, vad duktig du är, kan tänka mig att det var lite pillrigt. Ja du är så välkommen till butiken om du får tid över :-). Såg att du också är lärare, vad kul! Kram, Anette

Cicci sa...

Vilka läckra grisar. Det finns nog flera ställen de vill flytta till.
Hoppas att det blir bra i Stockholm.
Kramiz