onsdag 3 december 2008

Tyggrisar och annat fint

♥ Blev inspirerad av priset i den sista tävlingen som jag rekommenderade, grisen från Vinklar och vrår. Var på Hemtex förra veckan och såg en tyggris som var så söt, tänkte att jag skulle göra en sådan till mig, men nu blir det några små istället. Tror att de får bli i rött... Riktiga julgrisar! Var in på en helt ny sida för mig, Balders Hage och hittade såklart massor med fina saker! (Bilderna är lånade från deras hemsida.) Har inte beställt något än, vill att köket ska vara helt klart först, men visst är dessa saker helt underbara? ♥








♥ Tycker att produkterna från Dualit är fina och skulle gärna ha en ny brödrost, mixerstav och en elvisp i mitt nya kök, frågan är bara – i vilken färg? De svarta är läckra, men ljusblått är fint det också... Får drömma vidare ett tag till! :) De finns hos Bagaren och kocken där jag även lånat bilderna från, för de som är intresserade av samma saker som jag! Kram E ♥




Inga kommentarer: