onsdag 10 december 2008

Luckor på plats!

♥ Kvällen har vi ägnat till att sätta in alla lådor i köket - va fiiiint det blir! Är så nöjd med Ädel! Tar några kort när det är ljust, så det kanske dröjer! :) Först idag började jag hoppas på att vi kanske har ett fungerande kök till jul och kanske, kanske att jag får köra den första diskmaskinen innan dess också! Imorgon ska J ut till IKEA och komplettera med det sista vitrinluckorna och garderobsdörrarna som var slut + lite andra saker som vi saknat under arbetets gång. ♥



♥ Det har kommit en decimeter nysnö och julkänslan kryper sig på! Speciellt nu när jag fått adventsljusstakar i fönstren! Ska handla julklappar i helgen, vill blir klar och slippa den sista stressen. Men känner jag mig själv så är det alltid något som måste kompletteras dagarna innan... Ha en fortsatt bra vecka! Kram E ♥

1 kommentar:

Cicci sa...

Så spännade det ska bli att se luckorna.
Julklappar ja. Jag hoppas att jag kommer i väg på tisdag kväll.
Ha en skön dag i vintervädret.
Kramiz