tisdag 20 oktober 2009

Grattis mormor!

♥ Idag fyller mormor år! Grattis! Jag hade lindat en dörrkrans och så var jag på KappAhl och handlade present. När jag var där så såg jag samtidigt att den nya "Vintage Stories" hade kommit in och jag hittade det här fina armbandet som bara måste följa med hem! :) ♥




♥ Fick en så otroligt rolig och fin bok av bror idag - tusen tack snälla du! "1 smet 100 muffins" heter den och där finns allt i muffinsväg! :) Verkligen my cup of tea! :) Kolla bara halloweenmuffinsen, tips till nästa helg! (Imorgon kommer grävaren och byggjobbarna och drar igång! Spännande!) Ha en bra vecka - kram E ♥



8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vilken rolig bok! Vore något för en kakälskare som jag!:)
Fint armband du köpt också.
Ska bli så kul att få följa ert bygge!
Kram

Jenny sa...

Hej Ewa!
Grattis till din mormor som har födelsedag!!

Vilket fint armnband du hittade på Kappahl:)

Vad spännande att grävarn o byggjobbarna drar igång imorgon, ser fram emot att få följa ert projekt!

kram och godnatt,

Jenny

Signe 1 sa...

Åh vilket fint armband, tack för tipset, älskar accesoarer:-)!! Lycka till med ert projekt, följer det med spänning *ler*. Kramen!

StrandviksVillan sa...

Hejsan!
Tror bestämt att jag tittar in här för första gången!
Du har så jättefint hemma, gillar stilen och såååå söt Ville är :)

Tack för titten!
Ann-Christine

Jenny sa...

Hej Vännen!
Du har en utmaning hos mig;)

Kramis Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Vad fina saker dom har på Kappahl i Vintage serien. Jättefint armband...Grattis till din mormor. Önskar att min mormor levde.Den boken var inte fel, vilken snäll bror du har. Hm mna bröder skulle aldrig ge mig något sådant hihi.
Spännande, lycka till med grävarna och byggjobbarna. Skall bli så kul att se allt...

Kram Anne

Fröken Fräken sa...

En till anledning att titta in på Kappahl (utöver att de har 25 % rabatt på allt stickat) Tycker verkligen att de har ryckt upp sig där även om herr Fräken tycker att de har gubbat till herravdelningen dock...

sand mellan tårna sa...

Underbart armband!!!!!

trippen går till Thailand och det är runt 100 dagar kvar...... vi ska hyra hus, så det blir roligt! På vägen hem stannar vi ett par dagar i peking och shoppar.

Har ni någon vinterresa på gång?

Kram linda