söndag 27 december 2009

Målning!

♥ Vi var ut och åt en härlig middag med goa vänner ikväll, mysigt och gott efter all julmat. :) Känns som om jag har målat i två dagar i sträck, men nu så - nu är (nästan) allt målat i nya hallen! (tre gånger) Listerna i taket ska få sig en sista strykning imorgon när vi inhandlat mer latexfog och använt den. Tog fram ett blå-vitrandigt tyg från Åhléns som nog ska få blir nya gardiner till hallen, men först ska en bänk börja byggas i hallen imorgon och vi ska ta en tur i skidspåren också. Ha en bra vecka! Kram E ♥

Är nöjd över hängaren jag pysslade ihop här om kvällen till hallen.

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Fin hängare du har pysslat ihop! Jag skulle också vilja fixa till lite i vår hall, men vet inte riktigt hur jag ska få till det än.
Ha en härlig dag!
Kram

C E C I L I A sa...

Nämen åh va fin! Hoppas att jag får fråga; Hur gjorde du den?

C E C I L I A sa...

Hej igen! Undrar var krokarna kommer ifrån? :) Tacksam för svar - gärna i min blogg :)