onsdag 16 december 2009

Snart jullov!

♥ HUR mycket snö kan det komma? :) Vilka härliga julkänslor! (Hoppas att det får ligga kvar!) Jag har två dagar kvar innan jullov och det känns härligt! Har lovat att hjälpa till på mitt gamla jobb i helgen, som florist, men det blir lightversion - är trött! Sena kvällar i hallen den senaste tiden, till klockan 01 igår, för att färdigställa innan klinkerkillen kommer imorgon - spännande! Vi satt in fönstren som kom med leverans igår och funderade på hur normalt det är att göra detta mellan klockan nio och ett en vanlig tisdagskväll/natt innan jul. Smygare kom också på plats och dessa har jag målat idag. Håller på att avslutar allt på jobbet nu innan lovet också och närmare 200 betyg har rapporterats - puh! Det är mycket nu... :) Men snart så, snart är det dan före dan före dopparedan! ♥


♥ Vissa har det bra... Ingen julrusch här inte! Ha en fortsatt bra vecka - Kram E ♥

4 kommentarer:

Limetwig sa...

Vi är många som räknar dagarna nu till ledighet... Så efektiva ni är med byggandet, imponerad!

Ha det bäst och njut lite i stressen också! Åse

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad ni sliter:) Skönt att ni snart kan njuta av det färdiga resultatet!

Gött att det bara är två dagar kvar tills du är julledig, det har du förtjänat!

Kraam Jenny

Grodmamman sa...

Hoppas nu att du kan få tid att piffa lite mer i lugn och ro!:) Ni har verkligen varit super effektiva när det gäller ert utbygge!
Kram

Fröken Fräken sa...

Håll ut!!!!!!!!!! Nu är det bara några timmar kvar till ledighet! (ja förutom ditt extrajobb då) Här räknar jag nästan minutrarna tills jag får springa ut i friheten :-)
Jag tror att jag då också ska följa missens exempel och rulla ihop mig och sova ikapp!