onsdag 6 januari 2010

-25°C

♥ Vilken vinter! Termometern visade -25°C, solen strålar och det är otroligt krispigt, knarrigt och vitt ute! (Myggfritt!) Otroligt fint! Vi tog en promenad runt vid havet och jag har ställt ut hinkar med vatten och tänkte göra ljuslyktor. Idag fyller morfar år, vi ska dit och fira honom. Har burit in ved och Keddyn går varm! ♥




♥ Idag tänkte jag börja med att visa julklapp no. 1 som är en fin lykta som pryder vår nya bro, från pappa och A. Sista dagen på jullovet - bäst att njuta! :) Kram E ♥



8 kommentarer:

Grodmamman sa...

Här har vi bara -13 grader och snöfall!:) Härliga vinterbilder och lyktan var jätte fin.
Här börjar jobbet för mig också imorgon, vill vara ledig längre!:)
Kram

Linruz sa...

Vilka undrbara kristaller du har fångat på den fina lycktan.
Ja kallt är bara förnamnet.....fryyyser.
Kram Lina

Cicci sa...

Klart myggfritt!
Så vackra foton.
Kramiz

Stjärnor & Champagne sa...

Vilken fin lykta, jag älskar alla lyktor. Den är verkligen jättefin. Attans vad kallt ni har, vi har kallt men ni är snäppet värre.
Ha det gott...

Kramkram Anne

Fröken Fräken sa...

Ja, det kan jag verkligen hålla med om, man behöver inte störas av mygg i den här temperaturen! (-29 här..brrr!) Lyktan såg ju jättemysig ut :-)

himmel och hav sa...

Kanonfin lykta, man kan aldrig ha för många, hi hi!
ÄÄÄLSKAR er fina hall, vill också ha!!!
Går det bra om jag länkar till dig?

Kraaam Veronica

Jenny sa...

Hej Ewa!
Härliga vinterbilder och en sån fin lykta ni fick i julklapp:)


Ha en mysig söndagseftermiddag!

Kraam Jenny

Janne sa...

Brrr ja det er kaldt ute, det kan man trykt si;)

Lekker julegave du har, lyslykten ønsker velkommen.

K-Janne (en ny følger)