torsdag 30 oktober 2008

Höstlov!




♥ Nu har nästan hela veckan gått och det har inte blivit något inlägg, får sammanfatta veckan lite nu istället. TJ och H (syster) har köpt hus! Grattis! De blev inte tillräckligt avskräckta av stoppet i avloppet här hemma för någon vecka sedan trots allt. ;) Inflyttning i mitten av januari. Jag har jobbat måndag till onsdag och igår gick jag på minilov! Ledig till på måndag och idag är det scrapbookingdag hos V, vi ska pyssla med julkort. I går var det tio år sedan vi blev tillsammans J och jag och detta firades med relax efter jobbet (bubbelpool och bastu - mysigt)och sushi + myskväll hemma med brasa, ljus, godsaker och film. Fick världens finaste bukett med blomsterbud till jobbet! Gissa om jag blev förvånad? (Vilken man jag har!) I tisdags fick vi dit det andra fönstret och det blev hur bra som helst! Bökigt som sjutton att såga ut ett hål i den gamla ytterväggen bara(fler lager än prinsessan på ärtens madrasser). Imorgon ska jag nog kanske börja grunda golvet till köket och sedan är det kalas på kvällen då bror fyller jämnt! Ha en fortsatt bra vecka! Kram E ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du har ett skönt minilov Ewa, men jobba inte ihjäl dig med rust och scrapbooking bara... För vi ska ses på måndag igen; friska, krya, utvilade och glada, hi hi..=)
Puss o kram
/Linda-mitt-emot..

Cicci sa...

Vilken otroligt fin blogg. Hinner bara med en snabb koll nu. Kikar in igen för en mer grundlig titt senare.
Visst lägger du väl ut lite scrap och kort också.
Kramiz