lördag 18 oktober 2008

♥ Present ♥





♥ Idag när jag kom hem från Stockholm var M snäll att hämta mig vid tåget, eftersom J jobbar heeela dagen. Vi hade det supermysigt T, J och jag hos T i helgen! Åt god trerättersmiddag som T hade lagat och sedan mös vi hela kvällen! Efter frullen i morse tog jag tunnelbanan till tåget. Har städat i ett sedan jag kom hem, snart 3½ timme, kände att jag behövde ett litet avbrott. J och M isolerade färdigt taket i nya köket igår - härligt! Nu funderar vi bara vart våra fönster tagit vägen som skulle ha kommit den här veckan, hoppas de kommer nästa. Vi ska till Syster H och F på halloweenfest ikväll och jag har gjort ett litet ljusarrangemang i glaskruka med mossa, nypon och lite barrväxter. Just det! Nu kom jag på vad det var som jag skulle berätta! Hade ett paket låg och väntade på mig här hemma från mamma M, S och M. Öppnade... och i det fanns Leilas nyaste A piece of cake! Mamma har läst bloggen och sett att jag önskar eller önskade mig den i julklapp och så var de så snälla att vi fick den i Halloweenpresent! (Viste inte att man fick sådana) Men nu kommer en uppdaterad önskelista varje vecka. *fniss* Tack tack – tusen tack! Ni är så snälla! Ha en bra helg! Kram E ♥

Inga kommentarer: