onsdag 22 oktober 2008

Lovikkavantar




♥ I måndags fyllde mormor år och vi var dit på kvällen och åt god hemmagjord smörgåstårta. Vi har tagit det lugnt hittills den här veckan med byggnationen, J började 05.00 i morse och igår, så det har blivit tidigare kvällar än det brukar. Finns massor att göra, men vi är lediga båda två i helgen så det blir nya tag då. (Hoppas fönster och dubbeldörren hinner komma innan dess också.) Idag ska vi ut och äta mat på grekisk restaurang med L och D och det blir inget bygge. J är och köper en ny ytterdörr ner till källaren (samma som uppe) så att vi kan riva bort väggen och få öppet ner, den dörren som är där nu är helt oisolerad och det drar massor från den. Vill bara visa Lovikkavantarna som jag stickat, blev klara i måndags, nu ska jag bara göra tofsar och mönster, om jag ska ha något sådant. (Svårt att inte få mörka bilder såhär i oktober.) Funderar på om jag kanske ska göra ett till par, det tog inte allt för lång tid, vi får se. Stickade det mesta på tåget ner till Stockholm i helgen. :) Ha en fortsatt bra vecka! Kram E ♥

1 kommentar:

A home far away sa...

Hej!
Första gången jag besöker dig, du har en fin blogg!

Ha en fin dag!

//Gunilla i Singapore