onsdag 15 oktober 2008

Redan onsdag!


♥ Veckan går som vanligt väldigt fort! Redan onsdag och jag ser fram emot helgen då jag åker på tjejmiddag till Stockholm. Har bokat tåg redan vid 13 på fredag, så får jag några timmar på stan innan de andra tjejerna kommer ner och det är dags för middag. Åker hem ganska tidigt på lördag, känner att jag har en hel del att fixa hemma och sedan är vi bjudna på halloweenfest hos syster och F på lördag kväll. (Utklädda såklart!) Det går sådär med isoleringen av tak då det var väldigt bökigt att få upp rullen med isolering och papp, trångt och mycket saker i vägen. J skulle åka och byta rullarna idag och efter tips från pappa I blir det en annan lösning. (Hoppas att det släpper nu och att vi blir klara med detta.) Var in på mitt gamla jobb igår och tog en fika, de hade Allers julmagasin, vilken härlig tidning! Köpe en på vägen hem till mig själv, blev otroligt inspirerad! Ha en fortsatt bra vecka! Kram E ♥

Inga kommentarer: