måndag 7 februari 2011

★ En liten frågestund!
1. Ljusstakarna i vardagsrummet kommer från IKEA och Hemtex, vet inte om de finns kvar nu, hade några som dekoration på vårt bröllop.
2. Stjärnorna som jag köpte förra veckan är från en blomsteraffär vid Brynäs centrum. 3. Visst är det lite mer jobb att ha helt vita golv, eftersom smuts och fläckar syns lätt. (Men jag städar så gärna!) Det gör det på mörka golv också eller alla golv som är enfärgade har jag märkt. Jag tycker att färgen gör det lätt att städa och den håller bra hittills, vi har haft två lager skyddande lack ovanpå allt.

★ Ha en bra vecka! Kram E ★

5 kommentarer:

Jenny sa...

Dina vita golv är såå fina, förstår att du tycker det är värt städningen :D
Ha en bra start på veckan, kram Jenny

sussi sa...

Gillar också vita golv kram Sussi

The House of Antoinette sa...

Vet inte om jag skrivit det till dig förut - men du verkar ha sååå fint hemma.
Jag gillar vita golv. Vi har svart klinker i kök och hall och jag lovar dig att ALL SMUTS syns.

Ha en bra vecka, kram Anette

Anonym sa...

Jag ska måla två golv när jag orkar och lusten faller på. Vilken färg och glans har ni använt er av.
///Camilla

Jenny sa...

Hej Ewa!
Visst är det snyggt med vita golv, dem städar man så gärna:)

Ha en bra dag!

kraam Jenny