onsdag 5 november 2008

Piff i hallen





♥ Även om det är flera månader innan det är dags att inreda hallen och köket eller över huvudtaget tänka på vad som ska sitta på väggarna så finns de bara där, tankarna om inredning. (Det är den delen i det hela som jag LÄNGTAR till och som är SÅ rolig!) Är lite sugen på att ha någon form av text i hallen - Välkommen, skulle vara trevligt, får klura lite till och se om det blir någon bra vägg ledig. Jag har tittat på My first room där man också kan designa sitt eget ord eller mening med vilket typsnitt man själv vill. Något annat som är fint att ha med i inredningen är stora bokstäver i trä, hittade fina hos Country by mail. Till våra väggar i hallen har jag hittills köpt flera svarta ramar, RIBBA på IKEA där jag bland annat ska sätta svart-vita bröllopsbilder. Väggarna i hall och kök blir såklart vita och trappen upp till övervåningen blir troligtvis också vit. Det kommer att bli så ljust och fint, självklart kommer jag att ta in lite färg i form av marinblått och lite rött. Ha en fortsatt bra vecka! Måste bara nämna att V har skaffat en egen blogg, roligt att jag inspirerat någon! Ta en titt! :) Kram E ♥

Inga kommentarer: