tisdag 25 november 2008

Vit som snö

♥ Tände lyktan på bron (mysigt!) och konstaterade att man kan göra en riktig snölykta om man låter lyktan stå ute över natten. :) ♥

♥ Gipsskivorna är inne, J hade hunnit köpa dem på lunchen så det var bara för mig att åka raka vägen hem och skotta. Han hade också ringt om en snygg panel till väggen som vi såg i Lexingtons monter på villamässan, tänkte titta lite på internet om jag hittade någon bild. Imorgon skulle det visst bli varmare igen, jag vill att snön får vara kvar så att det blir en vit jul! Igår var det exakt en månad kvar till julafton och vi har inte köpt en enda julklapp! :) Joo, en har jag faktiskt köpt! (Till vårt julklappsbyte.) Imorgon ska jag baka pepparkakor och göra lite julgodis med barnen på jobbet - mysigt! (Måste ta med mig julmusik!) Ha en fortsatt bra vintervecka! Kram E ♥

Inga kommentarer: