fredag 5 september 2008

Bruka Design



♥ Jag älskar Bruka Design! När vi är i Stockholm vill jag alltid gå in där och titta, drömma och önska. Vilka fina möbler, tyger och tillbehör de har! Har en rostfri postlåda ute och en liten röd inne för räkningar. Funderar på att skaffa en stor vit med silvertext att ha i hallen där vi kan lägga tidningar och papper. Har även köpt de stora snygga rostfria siffrorna 19 som ska sättas upp på den nya panelen. J rev den platsbyggda garderoben med överskåp i hallen igår, jag är fortfarande krasslig och får ta det lugnt. Vi bara satt där rätt upp och ner när det var klart och tittade på resultatet - vilken skillnad! Det känns så roligt nu när vi tagit första steget mot nytt kök, massor som ska göras. Hallen och köket med öppen planlösning kommer att bli ca 45 kvm och det känns helt underbart! Brorsan ska komma hit så ska jag få låna hans kamera och ta lite bilder istället för med min hoptejpade Canon... Kram E ♥

Inga kommentarer: