lördag 27 september 2008

Scrappkväll


♥ Oj vad fort dagarna och veckorna flyger fram, september är snart slut! Igår var jag hem till L på scrappkväll tillsammans med V och C och det var riktigt skönt att få komma hemifrån en stund och bara umgås. L hade lagat god paj och vi skapade en hel del. Jag gjorde två kort och började på ett tredje + att jag gjorde en sida med bröllopskort som jag nog tänker ge bort i julklapp. Hemma har det hänt en hel del och vi fick upp skivorna på utbyggnaden innan jag åkte och J isolerade och rev en bit av gamla väggen medan jag var borta. Idag är min sista dag som jag jobbar helg och det känns bra att veta att nästa helg är jag ledig 2 (!) dagar! Även om jag älskar mina jobb så känner jag att ledigheten behövs nu, det blev lite väl lite av den varan i somras. (+ att jag vill vara hemma och riva och bygga!) Ska till Pappa I ikväll och fira A som fyllde år igår. Imorgon blir det hårdkörning med utbyggnaden och gamla ytterväggen ska förhoppningsvis bort. Först då kommer vi att se hur det blivande köket kommer att hänga ihop med resten av huset – spännande! Golvet i hallen ska upp imorgon och gissa vad det drar med sig? – Mer spånskottning! Ha en underbar helg och njut av höstens härliga färger! Ska till Elsas magasin på lunchen och spana in lite nyheter! (Bilden är från hennes hemsida.) Kram E ♥

Inga kommentarer: