onsdag 3 september 2008

Doktorn sa...

♥ Glömde skriva att jag varit till doktorn och att det är ett virus som jag har, feber, snuva och väldigt ont i huvudet... Har också lyckats dra på mig luftrörs- och stämbandskatarr, så jag blir hemma heeeela veckan. Febern har lagt sig och jag är lite bättre i förkylningen, men måste vila rösten! Vill inte ha den utlovade kortisonsprutan om jag inte var bättre inom två veckor, har målat upp en bild av en jättestor HÄSTspruta som ska stickas in vart, i halsen eller? Nej nu ska jag bli frisk! Det positiva med att vara hemma är att jag kan ligga i sängen eller soffan och läsa inredningstidningar eller använda datorn för att leta trevliga bloggar och renoveringstips. Fick tio fina rosor och goda halstabletter av grannen, hon är så söt! Kram E ♥

1 kommentar:

Michael Håkansson sa...

Hej!

Ja, du får verkligen ta det lugnt nu! Men det verkar bli dyrt att vara hemma. Inte bara det att du inte jobbar, utan framförallt att du läser massa inredningstidningar och liknande och får massa nya idéer ;)

/Bror