tisdag 30 september 2008

Plantering



♥ Hade tänkt att jag skulle göra en ny plantering till entrén i helgen, men tiden räckte bara inte till. Så idag när jag kom hem från jobbet satt jag fart och tömde de två gamla krukorna vid bron och planterade ner rosen i landet för vintern. Mormor var förbi med hemmagjord sylt, saft och inlagd gurka + en matlåda med stuvade morötter. Precis när jag kom ut började det småstänka lite och sedan kom regnet. Det gjorde inget, jag planterade för fullt men blev inte riktigt klar för att jag ska göra en riskrans att lägga om kanten på krukan också, men det får bli en dag när det är uppehåll. Håll tillgodo med lite regniga och mörka bilder utan krans. (Hittade den fina kuddmossan idag.) Kram E ♥

1 kommentar:

Michael Håkansson sa...

Vad du kan. Skulle nästan kunna tro att du är florist! ;)