torsdag 11 september 2008

Inredningsprylar




♥ Slutade tidigt idag och åkte till kolonistugan för att ta lite fler bilder till bloggen, nu när jag har lånat brorsans kamera och allt. Men när jag skulle börja så upptäckte jag att jag glömt minneskortet hemma, det satt kvar i datorn - typiskt! Blir ett nytt försök imorgon, om vädret tillåter! Tog lite fler bilder här hemma istället, det är så roligt med en riktig kamera! Har städat i över en timme och tvättat en maskin tvätt, ville lite omväxling (kameran kallade). Men just nu är det inte så trevligt att ta bilder på de olika rummen här hemma, det ser ut som en byggarbetsplats. Nej, istället blev det bilder på vasen med kärleksört, sedum som jag plockade i stugan och stå vid tv:n, (trevligt med färska blommor hemma) mina Iittala skålar som jag tycker är SÅ fina, de används väl och en liten ljuslykta i form av en krona. Kram E ♥

2 kommentarer:

Michael Håkansson sa...

Lurigt det där med minneskortet. Det var ju lika när vi började fota i köket. :)

Fina foton du lagt upp nu tycker jag!

Anonym sa...

Vilken fin hemsida/blogg Du har gjort. Blommorna som Du köpte till köket igår var jättefina, kanske jag också köper såna :-)
Kram Mamma