fredag 16 januari 2009

Härligt väder!





♥ Tänk att idag var det ljust när jag kom hem - härligt! (Kallt som sjutton, -16 grader i morse när jag åkte till jobbet, men sol!) Var och hämtade mitt paket från Panduro efter jobbet och sedan förbi syster i hennes nya hus för att hälsa på, men de hade åkt till staden för att inhandla några saker till rusten. Ikväll när jag målat klart ska jag pyssla lite! (Längtar!) Köpte en Tildaängel och några schablonark. ♥


Tildaängeln.



♥ Min fina lykta på köksbordet, passar till vår nya svarta matta! Jag har bytt krukor i vardagsrummet, letade fram några som jag hade när vi bodde i lägenheten och så köpte jag två succulenter (agave) förra helgen. Trevlig fredag! Kram Ewa ♥


1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Oj, vilka fina dörrar ut till trädgården! Och lyktan var inte sämre den :-) Förresten gjorde jag lite gardinfynd på Rusta igår, som nog kan vara i din smak - de kommer nog på bloggen i bild till helgen! Köpte konsoler igår, emn hittade samtidigt konsoler som jag reda hade hemma, så vi får se vilka de blir. Jag målar för fullt iaf!