torsdag 8 januari 2009

Slut på jullovet.

♥ Så har arbetet dragit igång igen efter jullovet! (Som bara försvann!) Igår var jag på HLR-kurs (hjärt- och lungräddning) och det var riktigt roligt och bra såklart att fräscha på minnet. På eftermiddagen utvärderade vi höstterminen - puh, vilken start. Jag målade panelen på väggen runt dörren klart igår efter jobbet och så målade jag konsolerna en sista gång. J sågade till två hyllplan åt mig och jag grundade dessa. Han har även gjort klart smygarna runt fönstren i köket min händiga man och satt dit foder, men inget är målat än - det väntar på mig och min pensel! :) ♥



De har så fina saker från Walther & Co.



♥ Känner mig lite trött i huvudet efter de två första dagarna, men det är roligt att vara tillbaka. I morgon slutar jag i bra tid och tänkte åka och titta om jag hittade några fina små lattemuggar från GreenGate att plantera hjärtan på tråd i. Vill ha dessa på hyllan i köket, istället för krukor, tillsammans med zinkhuset från Walther & Co som jag väntar på från Gårdsromantik. Bilder på resultatet kommer förhoppningsvis i helgen om jag hinner färdigt! Känner att jag vill ha det vårfräscht nu och allt som har med julen att göra har såklart åkt ut! Ha en fortsatt bra vecka - kram E ♥



Lattemuggen.


Kannan skulle jag också vilja ha! Ljusblå med vita prickar...
Bilderna är från Elsas hem.

3 kommentarer:

Linda Synneborn sa...

var hittar du alla dessa ursöta saker ewa?!
mmm visst är det skönt att det blev en kortvecka till att börja med. hade nog inte pallat så många dagar denna veckan. hihi.
ses i morgon. kram L

Cicci sa...

Så fint ni kommer att få det. Kort vecka sen är det bara att ladda batterierna igen.
Kramiz

DRÖMHUSET sa...

Allt låter sååå fint, ser fram emot en massa härliga bilder sedan!

Kram Sofie