fredag 23 januari 2009

Trevlig helg!







♥ Slutade tidigt idag och fick äntligen se hur fint det blir med köksfönstren i hörnet när det är ljust ute. :) Har varit borta mycket den här veckan, men nu ska jag bara vara hemma i helgen och fixa! (J jobbar så jag blir själv.) Har börjat att sy en Tildaängel, men tog en liten tepaus. ♥



♥ Åkte förbi handelsträdgården på väg hem från jobbet idag. Blev så sugen på att köpa någon lite vårlök. Det är bra med vårlökar för att de är billiga att köpa och sedan kan man plantera ut dem i trädgården! Det blir så vårigt och fint! En krokus och en hjärtan på tråd blev det. (Krukorna hade jag sedan tidigare.) Vill önska en riktigt trevlig helg - kram E ♥




3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Vilka söta små plantor! Har äntligen fått tag i krokus jag med, så lite vår har jag inomhus iaf...
Låter jättehärligt det där med att bara vara hemma och pyssla i helgen. Precis min plan också! Hektisk vecka på jobba så då känner man behovet av att bara få vara kreativ! Ha en finfin fredagskväll!

Victoria sa...

Underbart fint!
Jag älskar vårlökar, måste svänga förbi en handelsträdgård jag också!Jag fick vita tulpaner av en granne häromdagen. Det är så trevligt med tulpaner och påminner om att våren snart är här!
Kram och trevlig helg!
Victoria

Linda Synneborn sa...

Trevlig helg du med! Vila upp dej nu o pyssla inte ihjäl dej, he he he...
Kram kram