onsdag 21 januari 2009

Nya fönster!



♥ Gissa om jag blev förvånad när jag kom hem från jobbet idag! Den händiga och underbara mannen hade satt in båda fönstren i hörnet i köket!! Det är mörkt ute, men kunde jag hålla mig från att ta några bilder? Nix! Sedan kom mamma förbi en snabbis och jag fick några kökshanddukar efter gammelfarmor och en skål, Bo Fajans med tuppar på. (Blå såklart!) Fyndade ny duk på Åhléns igår och nu behöver jag inte låna längre! (Halva reapriset - I like!) Hittade två kökshanddukar från Himla på rean och de passade perfekt i köket! Imorgon är det torsdag - igen! Kom ihåg att lämna en lite kommentar om du är in och kikar hos mig så jag får möjlighet att titta in hos er också! Ha fortsatt bra vecks - kram E ♥


Före kakel...

Kakel på G!

Färdigkaklat! + nya fönstren på plats!

Bo Fajans.

Handdukar från Himla.

Ny duk från Åhléns.

6 kommentarer:

KarinaMaria sa...

gud så fint ni får det gumman!! avis!

Fröken Fräken sa...

Oj vad många härliga fynd på en och samma gång! Och särskilt gillar jag ju duken - det kan ju hända att det var precis samma duk som jag köpte och sydde kuddar av! Och jag är väldigt förtjust i fönster i vinkel.

Hihi, tur att vi rett ut det här med schabloner nu då!!

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå!

Vilka fina fönster och vad fint köket blir....

Hälsn Anne

Jenny sa...

Hej, vilket härligt kök och fina fynd:)
Kram Jenny

brummelisa 72 sa...

Underbart med fönstrena i vinkeln. Kommer att bli ljust i köket.

Anonym sa...

Skitsnyggt kök!