lördag 24 januari 2009

Strömavbrott

♥ Vi hade strömavbrott i fyra timmar igår och plockade fram spel, tända brasa uppe och nere och massor av ljus - mysigt! Idag har jag städat på övervåningen i hallen där vi har datorn står och organiserat lite i kaoset. Bytte tyg på stolen och letade fram lite korgar och tidsskriftsamlare till skrivbordet. Övervåningen har en hall och två små rum med snedtak och kattvindar, här har vi inte rustat något alls utan vi använder det bara som förråd. Vi hade det organiserat, men sedan det nya köket blev klart har vi sprungit upp här och letat i alla lådor och slitit upp det mesta för att hitta de saker vi sökt, tror inte att jag behöver jag säga något mer hur det ser ut här uppe just nu... :) Men det är ett heldagsjobb, eller två så nu ska jag gå ner och sy lite mer på min Tildaängel istället! Ha en fortsatt bra helg - kram E ♥

Inga kommentarer: