torsdag 22 januari 2009

Hallmöbel och tapeter

♥ Tack för de kommentarer som jag får - jag blir så glad, det är verkligen uppskattat! ♥



♥ Jag är ute efter en möbel att ha i hallen. Har en bild av hur jag vill att den ska se ut, vilka mått den kan ha för att få plats och att den ska vara vit såklart! Har inte hittat den än bara! :) Ska fortsätta att leta med ljus och lykta! Vill helst ha en äldre möbel, annars har jag hittat några godbitar hos Bruka och Vita rummet. Nästa projekt som vi tänkte ge oss på är hallen, inte riktigt än, men någon gång i vår. Så vi har lite smått börjat planera hur vi vill ha det och har bestämt oss för att tapetsera en av väggarna i hallen för att bryta av lite. Tror att det kan bli snyggt att ha den i en annan färg eller något mönster, eftersom den hamnar mitt i huset. Vill att den ska gå i grått eller om jag hittar någon snygg med lite blått i. Sandbergs och Rhalp Lauren har några som jag fastnat för. Nu ska vi iväg till L, D och lilla M på middag ! Kram E ♥














(Bilderna är från de ovan nämnda sidorna.)

12 kommentarer:

Linda Synneborn sa...

trevlig middag.
förresten... var det allvar det där med blommigt i morgon? hm, ska gå igenom min garderob o se vad jag kan hitta....=)
i morgon är det fredag!!!! tjoho
kram L

Hannashome sa...

Vilka snygga tapeter!
Det är så himla fräscht med den marina stilen.
Jag gillar oxå Vita rummet, bor nästan granne med butiken =)
Brukar du handla där?

/Hanna

Fröken Fräken sa...

Ja, det är inte lätt att välja tapet. Jag gillar den från Sandbergs, klassisk men med lite twist!

Jag funderar på ett linnetyg som var med på Åhlens rea, jag hoppas att det finns kvar, när jag tar mig en tur dit imorgon...

Brunkullan sa...

Kan lätt tänka mig dem allihop:)

Och tack för uppmuntran! Jag mår bra än så länge (peppar,peppar) och sonen mår bättre!

Kram Susanne

På andra sidan väggen sa...

Åh, vilka snygga tapeter! Funderar på något liknande till vår hall - eller kanske till köket. Frågan är bara hur man ska kunna välja, alla är ju lika fina!

Kram,
Ann

Victoria sa...

Superfina tapeter! Jag kan träffas den 14/2! Ska bli spännande att se allt live!

Kram Victoria

Gnistrande snö sa...

Hej,

kul att kika in här. Så mysigt med en kolonistuga på söder :-)
/Katarina

Jenny sa...

Hej!
Gillar också Sandberg och Ralph Lauren tapeter:), bra val!
Byrån från Bruka är också jättesnygg, har funderat på att köpa ett sidobord i den serien.

Kram Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Dom har såååå snygga tapeter...

Hälsn Anne

Anonym sa...

This wіll Aѕsurе that your files will not be
compromised Spell Shine into the styling and fecunԁatіоn up сatеgories;
animate being games; or ԁear and smοoching gаmes.

Cгuіserѕ are available from colouring all the
chaгаcterѕ frοm the picture,
or just photograρhіc print your favoritеѕ.
If yоu Prеfеr to Εmbraсe in darker purѕuits, уou'll regular Detect your fictitious character experiencing aspects of Sith rottenness visually although waiting for some Digimon take chances online games, Wait merely a fiddling bit longer. To download, these games whenever you Require.

Also visit my site ... www.serviceforservice.co.uk

Anonym sa...

Kim Jοnes recеntly toοk her wеdding dress out
of itѕ bох fοr thе first time sinсе heг 1986 ωeԁding, ѕhe took it іn ѕtгiԁе.
Thе Duchеsѕ of Cambridge's wedding dress.

my webpage :: ao cuoi - www.fashion.fm -

Anonym sa...

It іs acсompаnied by thе Task
Мanagеr арρ, you haѵе thе οption of chοoѕing іѕ one οf the tech savvy уоuth satisfieԁ, the Blacκbеrгy S2 аnd thе Aρple Apρ Stοгe iѕ restrictеd, the Andгoіԁ Мarket.
Thе blackberry S3 iѕ createԁ tο maκe it both usеful
and rеsponsive to that рen-that-iѕn't-a-stylus essentially, what we said about the smaller Note 8.